Cookies & Milk

03:38

Najčokoladniji kolačići!



Mislim da retko ko ne voli čokoladne kolačiće. Ovo je moja omiljena varijanta, spolja hrskavi, unutra meki, podsećaju na kupovne, samo što ovde znate šta je u njima. Zadrzala sam se na osnovnoj verziji, mada ću sledeći put dodati komade bele čokolade u testo ili možda mlečne, crnu ne bih, jer je dosta ima unutra. Ja volim ovaj malo rustičniji izgled, ali možete ih oblikovati savršeno okrugle, kakve ih oblikujete takvi će ostati, nisu mi se promenili u rerni. Jedan se samo polomio, ali to je zato što se moraju čvrsto oblikovati kolačići, a taj je bio slučajni propust. 

Recept koji koristim je varijacija ovog. (kliknite za link)

Moj recept je sa kikiriki puterom, koji možete izostaviti, navešću koje su mere ako njega ne stavljate. 

Sastojci: 
            -50g maslaca/margarina
            -30g kikiriki putera (ako ga ne stavljate, stavite samo 70g maslaca)
           -120g smedjeg šećera (ovako nisu mnogo slatki, možete slobodno staviti više, meni odgovara da se oseti više onaj jaki ukus crne čokolade)
            -150g crne čokolade (koristila sam sa 70% kakaa)
            -2 jajeta
            -170g brašna
            -30g kakaa (to je 4-5 kafenih kašičica)
            -ravna kafena kašičica sode bikarbone 
            -prstohvat soli 
            
Priprema:
             -otopiti maslac, čokoladu i kikiriki puter zatim im dodati šećer,mutite žicom,pa dodati i jaja. Obratiti paznju da se ne stave jaja u vrelu smesu, jer će se zgrudvati. Nakon toga dodati  predhodno pomešano brašno, kakao i so. Ako se ne stavlja kikiriki puter moze se u smesu dodati cimet ili neki sličan začin za bolji ukus. Od ovoga se formira testo koje se uvije u plastičnu foliju i ostavi u frižideru pola sata.

            -testo je teško oblikovati dok je tako mekano, zato ga samo skupite u loptu biće lakše za rukovanje kad se ohladi. Kada odstoji u frižideru praviti loptice,koje ćete malo spljoštiti ako želite klasičan oblik biskvita. Ako se dogodi da se testo suviše mekano staviti ga u frižideru jos malo. Keksiće stavljati na pleh obložen papirom za pečenje i peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni nekih 7-8 minuta. Ne brinite nije kratko vreme, delovaće mekano, ali posle par minuta hladjenja očvrsnuće.  
  
           -ovde se dobija od 25 do 30 kolačića. Ja sam prvu turu pekla 8, a drugu 7 minuta i mogu reći da mi se druga više dopada. Procenite ako vam je rerna inače  slabija pecite duže, ali ja ih ne bi pekla nikako vise od 9 minuta. Mislim da je dobro dodati kockice neke čokolade, možda samo preko pa utisnuti u njih. Ostaviti da se ohlade i držati u hermetički zatvorenoj posudi. Uz hladno mleko ili kafu su fantastični! 

You Might Also Like

0 коментара