Karameleee

00:41


One karamele iz predhodnog posta, za koje nisam imala strpljena da sacekam da se ohlade, ipak su napravljene od polovine smese! Nije mi žao uloženog truda! :)




Mislim da lepše izgledaju kada se stave u male silikonske kalupe, onda su sve jednake kada se izvade. Ovako su malo neravne, ne toliko zbog sečenja, već zbog razdvajanja, pomeranja, ali meni su trenutno ti kalupi bili zauzeti. Medjutim, ako se bude strpljiv, mogu biti i ovako sečene savršeno ravne, samo se nož kojim se seče naulji da se ne lepi ništa. Mogu se uviti u celofan svaka pojedinačno ili staviti u hermetičku kutiju i čuvati do 2-3 nedelje. Meni lično su bolje kada stoje u frižideru, ali to je stvar ukusa. 

Ono što ja volim, ali moji degustatori i nisu ljubitelji tih kombinacija, je salted caramel. Tačnije karamele sa mrvicom morske soli preko. Zvuči malo čudno, ali ako se samo mrvica soli stavi u čokoladu ili karamelu još vise ističe njihov ukus. Ne brinite, ne postaju slani od toga. :) Tako je isto dobro staviti uvek malo sećera u paradajz sos, daje mu mnogo bolji ukus.
Toliko u ovom nastavku predhodnog posta, nadam se da ćete se upustiti u pravljenje ovih divnih karamelica.
Prijatno! :)


You Might Also Like

0 коментара