Pljeskavice od piletine i spanaća sa mocarelom

10:00



Ostao mi je spanać koji sam htela da upotrebim, pa kad sam već imala piletinu za ručak, napravila sam kombinaciju... :)

Volim da eksperimentišem sa hranom, pa je ovo jedan takav recept. Oduševila sam se kada sam shvatila koliko je ukusno! Ovo je lakša varijanta gurmanskih pljeskavica, lako se sprema, zdrava je, a predlažem da probate i uverite se u to!

Sastojci za dve pljeskavice (jedna veća ili dve male porcije):
             -200g belog pilećeg mesa
             -100g spanaća
             -kašićica senfa
             -so, biber, origano (ja stavljam provansalsku mešavinu začina u kojoj ima origana i jos nekih dodataka)
             -pola kugle sveže mocarele 
             -kao prilog sam dodala pire

Priprema: 
             -spanać propržiti samo minut, dva da splasne, pa ubaciti u secko, blender, šta god koristite. Piletinu iseckati na kockice i dodati je spanaću. Dodati senf i začine i sve zajedno samleti. Zatim od toga oblikovati pljeskavice, staviti na providnu foliju ili tanjir premazan uljem i ostaviti na kratko u frižideru da se stegnu. Ovo nije neophodno, ali lakše je rukovati sa njima kad se prohlade. 
           -pržiti na nižoj temeraturi dok ne porumeni sa obe strane. Kada budu gotove naređati mocarelu preko i ostaviti 5 minuta na ugašenoj ringli da se sir istopi. 
             -ako spremate pire uz pljeskavice, isecite krompir na tanke listiće skuvaće se veoma brzo. U pire uvek stavljam malo pavlake za kuvanje i putera, bude kremastiji i umutim ga mikserom da nema grudvica.

Napravite svoj miks, zanimljivo je isprobavati! :)




You Might Also Like

0 коментара