Umak sa tunjevinom

08:33

Ovo je više predlog šta jesti uz kineske palačinke, koje su bile u predhodnim receptima, nego što je neki recept :)


Volim da jedem tunjevinu, pa sam želela da smislim neki umak koji bi mi išao uz grickalice, ali sam htela da povedem računa da ne bude previše jak, više osvežavajućim, pa sam dodala i povrće u njega. 

Što se tiče ovog umaka, može biti i namaz na tostu, može se staviti u sendviče, a mere su mu proizvoljne. Obično za jednu osobu stavim jednu manju tunjevinu od 75g, a za dve veću od 150g, pa onda dodajem kiselu pavlaku dok ne budem zadovoljna gustinom. Stavim 1 pavlaku na 1 veću konzervu tunjevine. To je malo jača varijanta, oseća se više tunjevina, možete i povećati pavlaku. Na slici je porcija za jednu osobu sa malom tunjevinom i pola pavlake. 

Nakon toga otvorim frižider i uzimam sve što može da se ubaci u to. Za ovaj miks se u frižideru nasla  zelena paprika, vlašac, malo biljnog kačkavalja... Imala sam želju da ubacim i nešto crveno, možda crvenu papriku, ali nije je bilo u frižideru. :) Takodje uz tunjevinu i pavlaku ide dobro malo majoneza, samo što time umak dobija na kalorijama! Ovo je idealan način da se iskoriste ostaci povrća koji se nađu u frižideru. Kuvanje treba da bude jednostavno i zabavno, bez ograničavanja, tako da iskoristite šta god volite! 

Vodite računa ako stavljate na primer paradajz ili nešto što može da otpusti vodu, jedite odmah čim napravite, nemojte ga držati dugo u frižideru. 

Nadam se da će vam ova ideja poslužiti, danas nije bio dan za komplikovane recepte, već laganije varijante! :)

You Might Also Like

0 коментара