Orzo pasta sa povrćem i piletinom

01:33

Ovo je jedan od onih recepata koji se spremaju za 15 minuta, brzo, ukusno, ali i zdravo!


Skoro sam se upoznala sa orzo pastom, to je pasta oblika ječma, mala, dobra je jer upija lako sve ukuse, kuva se brzo, izvrsna je za salate jer je rastresita i ne lepi se, podseća veoma na pirinač, ali meni je nekako laganija od njega. Ima je u veru i nije skupa, cena je kao klasična testenina.

Sastojci za dve osobe:

             -300g povrća (da bi ručak bio stvarno brz, ja sam koristila smrznutu zlatnu mešavinu, oko pola kese)
             -200g orzo testenine
             -300g piletine 
             -maslinovo ulje
             -začini (ovde sam stavila provansalsku mešavinu radnje Spice up; inače upotrebljavam so, biber, origano, bosiljak...)

Priprema:
              -stavite povrće da se kuva sa kašičicom soli, kada voda provri pistite da se kuva još par minuta, zatim u to dodajte testeninu i kuvajte dok ne omekša. Ja sam je kuvala oko 7-8 minuta. kada se skuva prelijte je sa malo maslinovog ulja, da se ne lepi, probajte i dodajte soli ako treba. 
           
              -podeliti piletinu u dve porcije. Možete je peći u rerni na papiru za pečenje u rerni ili na teflonskom tiganju, sa samo malo ulja, Začine izabeite po želji. Ovakva pilatina je dosta začinjena, ali povrće i orzo su blagi pa se slažu. 
  
                 -ovo je moj brzi ručak, nadam se da će vam se dopasti! :)
                  

You Might Also Like

0 коментара