Pink velvet cupcakes

09:36

Po receptu za poznatu tortu Red Velvet napravljeni su i moji mafini, samo što se boja razlikuje. :)


Boja se razlikuje, ali ukus je savršenstvo! Prvi put pravim ovaj recept i oduševljena sam, biskvit je izuzetno mekan, čak i kad stoji u frižideru, a mascarpone sir mu daje svežinu i kremastu strukturu. Prevod torte Red Velvet bio bi "crveni baršun", sada shvatam zašto je tako, upravo zbog biskvita kojim su svi oduševljeni! 

Nisam sigurna zašto me je privukla, samo mi je sinula ideja, nije komplikovana za pravljenje, trebalo mi je oko pola sata da sve pripremim i umutim za biskvit, kada je to bilo spremno krem od mascarponea je jednostavan. Mogu da primetim da mi je ovo nešto potpuno novo. Dosta spremam slatkiše, ali ovo ima neobičan ukus. To sam primetila još dok sam mutila smesu po mirisu.

Ja sam pravila cupcakes, što se često radi sa ovom smesom, iako je u originalu torta. Ako pravite cupcakes biće ih oko 24, za tortu nisam probala, mislim da bi srednji okrugli pleh, od 26cm, bio dobar, za malo višu tortu. Recept je preuzet sa coolinarke, imate ga ovom linku, Tu je pravljeno u obliku torte, ako vas interesuje. 

Sastojci za cupcakes:
              -350g brašna
              -250g šecera
              -2 jaja
              -250 ml jogurta (nekog blažeg, ja sam koristila balans, a ako imate mlaćenicu upotrebite nju)
              -kašičica praška za pecivo
              -kašičica sode bikarbone
              -prstohvat soli
              -kašičica belog sirćeta
              -kašičica ekstrata od vanile
              -jedna velika kašika kakaa
              -110g putera (ja sam stavila pola margarin, pola maslac)
             -boja po želji (kao što rekoh, original je crveni, meni se dopala ova neka pink boja, to je samo do vas, boja ne menja ukus)

Sastojci za krem:
              -250g mascarponea
              -70g šećera u prahu
              -50ml slatke pavlake
*moj fil je izmenjen zato što mi je potrebno manje za kolačiće nego za filovanje cele torte.

Priprema:
               -rernu uključiti na 180 stepeni. Pomešati brašno, prašak za pecivo i so. U drugoj činjiji umutiti omekšali puter sa šecerom, dodati jedno po jedno jaje dok se muti. Kada bude gotovo dodati boju u to i kakao. U originalnom receptu je pomešan kakao sa bojom, meni je bilo lakše da oba stavim u smesu i mutim. Ja sam stavila pola bočice crvene boje i malo roze za ovakvu boju. Mislim da cu sledeći put koristiti boje u prahu, one su još intezivnije. Kakva boja je tad, takva će unutra biti kad se ispeče. Dodati vanilu. Nakon toga staviti pola jogurta i pola smese od brašna, dok se ne izmeša dobro,  zatim staviti i ostatak. Kada je to gotovo, pomešati u šoljici sodu bikarbonu i sirće, ne brinite, ne ostavlja takav ukus, nećete primetiti. Počeće da peni, sačekajte da se malo smiri reakcija, pa dodajte i to u smesu. Dobro promešati i to je to! Smesa je dosta gusta, može kašikom da se vadi i stavlja u korpice.

                     -nemojte puniti do kraja, narašće dosta. Moji mafini nisu mnogo veliki, a njih sam pekla 15-20 minuta, ako su vam korpice veće pecite malo duže. Ako niste sigurni kada je gotovo probodite čačkalicom u sredinu i ako je suva dobro je. Ako od ovoga pravite tortu, mislim da je lakše ispeči 3 kore posebno, nego jedna pa da se  posle podeli na tri dela.

                     -ostavite da se potpuno ohladi pre nego što stavljate fil. Fil je malo izmenjen, nije mnogo sladak, ali ako više volite može i samo mascarpone, bez slatke pavlake. Sve zajedno umutite za fil i možete špricem, može i kašikom, ukrašavajte!

                     -ostavite u frižideru jedno pola sata pre nego što počnete sa jelom :)
  




You Might Also Like

0 коментара