Macarons u Bistrou!

23:58

Moje omiljeno mesto, mala oaza sa predivnom baštom i uvek ljubaznim osobljem, sada ima nešto novo u ponudi...


Bistro bar je mesto u Vojvode Stepe, zaklonjeno od ulice, okrenuto drveću i suncu, gde možete uzivati u odličnoj kafi ili nečemu drugom, zavisi šta volite. U jedno sam sigurna, za svakog će se naći nešto! 

Moj lični izbor je mirisna kafa za jutro i odličan izbor vina za veče, još ako odete petkom, subotom kada je neka svirka, doživljaj je potpun! Mirna, intimna atmosfera, uživanje u Bistrou, mene je potstaklo da tamo ponudim svoje macaronse. 



Prvo zato što je meni palo na pamet da bih jela u nekim trenucima, a drugo, mislim da uz tu kafu idu savršeno! 

Ovaj post je namenjen tome da vam ispričam nešto o toj ideji. 

Na moju ponudu dobila sam potvrdan odgovor, Ono što bih ja istakla kao bitno je to da vas uputim u sastojke, pripremu, sav taj proces, da biste ipak znali šta jedete! 

Prvo da istaknem da su macarons kolačići pravljeni od bademovog brašna i belanceta, a filovi koji su korišćeni su pre svega ganaš (kombinacija slatke pavlake i čokolade) od bele i crne čokolade, ponekad i njihova kombinacija.  Poenta je bila da to budu čvrsti, postojani filovi, bez kuvanja sa jajima, ipak je toplo, ne bih da rizikujem da se nešto pokvari. 

Drugo bitno je da se macaronsi spremaju svako veče i ujutru ostavljaju u Bistrou, tako da su uvek sveži i ukusni. 

Za početak će tu biti po jedna teglica kolačića, uvek različitih boja, pa ako budete zainteresovani, proširićemo ponudu!  



Za sve primedbe i ideje, tu sam!

You Might Also Like

0 коментара