Desert u čaši

15:50

Uvek sam volela više da pripremam kolače u odvojenim porcijama, nekako mi je lepše izgledalo. Ove male čaše su me danas inspirisale! 







Obožavam ove dane kada mi mi dođe da spremam, obično tako provedem ceo dan u kuhinji. Možda to nekima zvuči dosadno, ali ja obožavam! Kolač sam spremala tako što sam spremala jedan pojedan sloj, u trenutku kako mi je palo na pamet. 

Veoma je proizvoljan kolač. U merama ću vam navesti koliko je potrebno fila i kore za jedan sloj, a na vama je da odlučite koliko i koje ćete slojeve staviti.

Ove čašice su male, prečnika oko 5 cm, a dubine malo više od 10. Ovo je mera za 10 takvih čaša. 




Kora:
Sastojci- 2 jajeta
               2 kašike šećera
               1 kašika brašna
               3 kašike kakaa
               50g maslaca/margarina

Priprema:
              -umutiti jaja sa šećerom, kada se umute dodati im brašno i kakao i umešati špatulom, kašikom... Na kraju dodati istopljeni maslac, još jednom promešati i staviti u kalup obložen papirom za pečenje, prečnika 24 cm, Peći 10-15 minuta u rerni zagrejanoj na 200 stepeni, vreme pečenja zavisi od jačine rerne. 

               -kada se prohladi kora, vaditi kalupom krugove i stavljati na dno čaše. Ja sam jednom čašom vsdila krugove da bi bili isti. Ova mera mi je bila dovoljna za po jedan sloj kore u svakoj čaši. 

Preliv od malina: 
                   -150g malina
                   -70g šećera

Priprema:
                  -staviti maline i šećer u šerpicu i na tihoj vatri kuvati dok se maline ne raspadnu skroz i preliv ne zgusne. Dok je još mlak staviti ga na koru. 

Mus od mlečne čokolade:
                    -200g čokolade koju volite
                    -150ml slatke pavlake
Priprema:
                    -zagrejte slatku pavlaku i zatim skloniti sa vatre i unutra ubacite čokoladu i mešajte dok se ne istopi. Ne sme da vri, samo da bude vruće. Kada se dobro ohladi u frižideru umutiti mikserom.

Mus od crne čokolade:
                    -150g crne čokolade
                    -200ml slatke pavlake 

Priprema: 
                    -isto kao za mlečnu čokoladu 

Mus od vanile:
                    -3 žumanca
                    -3 kesice burbon vanila šećera (može i običan šećer , tri kašike, i aroma vanile)
                    -50g maslaca
                    -100ml slatke pavlake

Priprema: 
                    -umutiti žumanca i šećer pa ih zatim skuvati na pari. U vruće dodati maslac i staviti da se potpuno ohladi. Umutiti slatku pavlaku i pomešati sa hladnim filom od žumanaca. 

Kod mene je kora, maline, mus od mlečne čokolade, pa od crne, krem od vanile i na kraju opet crna čokolada i malina za ukras. 

Opet da naglasim ovo su količine za 10-ak malih čašica, za jedan sloj, pa vi se odlučite da li ćete staviti samo jedan ili više njih. 





J

You Might Also Like

0 коментара