Kako koristite začinsko bilje???

08:43

Oduvek sam volela začine, ali pre godinu dana sam počela baš intezivno da ih koristim. Mogu vam reći da nema jela za koje ne bih smislila nešto što može da se doda. 

Ono što mogu da naglasim da koristim baš često je bosiljak. Pre svega za pesto sos koji obožavam, a zatim za paradajz sos, bilo koju salatu koja ima u sebi paradajz, uz sir ide oblično... On mi je svestran i stvarno ga koristim često. Praktičan je da se drži na terasi, jedino mi je žao što traje sezonski, jednogodišnja je biljka, pa ga svaki put negujem ponovo dok ne poraste. :)

Sveža nana je neprevaziđena! Najviše za slatke stvari, odlično ide uz neki desert sa jagodama, a da ne pominjem limunadu! Ako jedete šećer iseckajte je sitno i izgnječite sa šećerom i prelijte limunom, kiselom vodom i ledom i imate fantastično piće. Često je samo iscepkam, stavim u bokal vode sa par kriški limuna, nalijem vodom i posle sat, dva imate vodu sa ukusom. 

Mislim da origano vole svi! Odmah asocira na picu ili tako neko "grešno" jelo. Ako izuzmemo picu, sjajno ide uz sos od paradajza sa bosiljkom, kao i na bruskete, u gulaše i slično...

Majčina dušica. Pa nju volim, ne korostim je toliko često, jos je otkrivam, ali idealno ide uz meso. Otkrila sam i limun ukus majčine dušice koji daje odličan ukus jelima. 

Žalfiju uglavnom koristim za jedno jelo, saltimboca, tačnije to su šnicle preko kojih ide žalfija, pa list pršute i izlupaju se da se dobro spoje i prže tako. Fantastičan ukus! 

Suve začine koristim u mnoooogo više, ovo su mi sveži favoriti. Volela bih da čujem i vaše predloge!

You Might Also Like

0 коментара