Mafini sa spanaćem i slaninom

22:49

Što ste duže na hrono ishrani trudite se da spremite nešto novo da vam ishrana ide lakše. 



Ovim ja inače i pokušavam da budem ekonomična, zato što sam u mafine stavila šta mi je ostalo u frižideru. 

Sinić sam večerala omlet od belanaca sa spanaćem, pa pošto sam pripremila sav spanać, ostavila sam par kašika sa strane jer mi je bilo previše. 

Ujutru sam pomešala žumanca koja su ostala sinoć od omleta sa belancima (3-4 zavisi koliko jedete), iskoristila i spanać i napravila doručak!

Sastojci: 

         -3-4 žumanca
         -spanać (po ukusu, kod mene je bilo oko 200 grama svežeg, koji je dao 2-3 pune kašike kada se propržio)
         -1 šolja (oko 150ml) kisele vode, mada može i obična
         -2 iste šolje ražanog brašna (možete i neko drugo)
         -1 kašičica kašičica sode bikarbone
         -2 kašike maslinovog ulja
         -soli (vodite računa koliko su slani slanina i spanać)
         -oko 50g slanine seckane (možete je propržiti pre stavljanja u testo ako je dosta masna)

Priprema:

         -spanać propržite na malo ulja i pomešajte sa jajima, vodom i uljem. U to dodajte brašno, soli i sodu bikarbonu. Na kraju dodajte i slaninu seckanu. 

         -stavite u kalupe i pecite 20 minuta u predhodno zagrejanoj rerni na 200 stepeni. Vodite računa o jačini rerne, ako vam ne deluju pečeno pustite ih još pet minuta. 

         -ja koristim silikonske kalupe koji su malo veći, skoro kao 2 klasična kalupa za mafine, pa po mojoj proceni bilo bi oko 8 do 10 mafina manjih, a i vodite račuma o dužini pečenja ako su mali kalupi.  

         -u njima ima jaja, a i suhomesnatog, pa je idealno jesti ih uz neki neuralni namaz, meni su bili odlični uz ajvar! Samo nikako uz mlečno ako ste u restrikciji.


You Might Also Like

0 коментара